Prøvetræning

Det er obligatorisk at deltage i en prøvetræning, hvis du søger om optagelse på idrætslinjen. Her er det muligt at få et indtryk af måden vi træner på, niveauet, trænerne og faciliteterne. Du deltager sammen med vores nuværende elever, som kan fortælle om hverdagen i idrætsklasserne.

Vi træner normalt mandage og onsdage i tidsrummet kl. 8.00-9.30. Prøvetræning aftales med skolens idrætskoordinator og foregår fra slut november i disciplinerne håndbold, taekwondo, fysisk træning og ishockey. Prøvetræning skal være gennemført inden ansøgningsfristen.

Hvis du søger om optagelse på fodbold eller kunstskøjteløb skal du tilmeldes prøvetræning én af to mulige datoer:

• Mandag d. 5/12 - både kunst og fodbold
  • Mandag d. 23/1 - kunst
  • Onsdag d. 25/1 - fodbold

Det er kun muligt at deltage ved tilmelding på cn31003@rk.dk. Husk at skrive deltagers navn, sportsgren og klub

Kontakt skolens idrætskoordinator her